קצת עלינו
שלושה שלבים
פשוטים והתחברתם
-
01השארת
פרטים -
02התקנת
מונה חכם -
03ניוד לחברת
אלקטרה פאוור
01
השארת
פרטים
02
התקנת
מונה חכם
03
ניוד לחברת
אלקטרה פאוור
בחרו מסלולשמתאים לכם
POWER
הנחה בחשבון החשמל כל היום
- שנה ראשונה 5% הנחה
- שנה שניה 6% הנחה
- שנה שלישית 7% הנחה
הייטק
הנחה בחשבון החשמל בין 23:00 בלילה עד 17:00 למחרת
- שנה ראשונה 8% הנחה
- שנה שניה 9% הנחה
- שנה שלישית 10% הנחה
דאבל
מסלול POWER או הייטק לבחירה
הנחה של 120 ש"ח בשנה בחשבון הגז
- - ההנחות ניתנות מתוך תעריף הביתי האחיד לפני מע"מ
- - ההנחות יחלו לאחר ניוד הלקוח
- - במסלול דאבל ההנחה בחשבון הגז תינתן בהתאם לתנאים בהסכם ההתקשרות
- - ניתן להתנתק ולעבור בין מסלולים בהתאם לתנאים בהסכם ההתקשרות
- - התשלום מבוצע בהוראת קבע בכרטיס אשראי
שאלותותשובות
כדאי להתנייד על מנת להתחיל לקבל תעריף חשמל מוזל ולחסוך בהוצאות האנרגיה, בתקופה בה מחירי החשמל ויוקר המחייה מכבידים על כולנו. התהליך פשוט, מהיר וללא התחייבות.
ניתן לבדוק אם מותקן מונה חכם (בעל יכולת קריאת נתונים מרחוק) במספר דרכים – בחינת חשבון החשמל של חברת החשמל בשדה סוג קריאה (במידה ומצוין “מרחוק” – מותקן מונה חכם), באתר חברת החשמל בלינק זה, או להתקשר לחברת חשמל 103 או בצ’אט, ולברר.
הניוד של הלקוח מחברת החשמל לאלקטרה פאוור מתבצע באופן וירטואלי, ללא צורך בביקור טכנאי או שינוי תשתית החשמל בבית. לאחר אישור הסכם ההתקשרות עימנו, נגיש בקשה לניוד המונה, ובמידה ויש לך מונה חכם תקבל/י הודעת SMS ואימייל לאישור הניוד לחברתנו. לחיצה אחת לאישור, ואתם לקוחות אלקטרה פאוור ב- 1 שלאחר החודש הנוכחי.
הכל נשאר בדיוק אותו דבר חוץ מכך שספק החשמל החדש שלך יהיה אלקטרה פאוור ותעריף החשמל שלך יהיה מוזל! אין צורך בתיאום טכנאי או הגעה אליכם הביתה. חברת החשמל תמשיך להיות אחראית לטפל ברשת החשמל. חשבון החשמל שלכם יגיע ישירות מאלקטרה פאוור במקום מחברת חשמל.
כן. בכל שלב ניתן לבקש ולחזור להיות לקוח של חברת חשמל באמצעות פניה ישירה לשירות הלקוחות שלנו, ואנו נשייך אותך בחזרה לחברת החשמל. לתשומת לבך, השיוך חזרה לחברת חשמל יכנס לתוקף ב-1 לחודש העוקב (לדוגמא, אם ביקשת לסיים עסקה ב 15 לינואר, סיום העסקה ייכנס לתוקף ב-1 לפברואר), והכל על-פי הוראות אמות המידה. לחילופין, במקרה שעברת לספק חשמל פרטי אחר – הניוד יתבצע באמצעות הספק חשמל החדש שבחרת.
ההנחה תתקבל בכל חשבון דו-חודשי שתקבלו מאתנו, ותירשם בחשבונית כך שתוכלו לראות בדיוק כמה חסכתם בכל חודש.
גם אחרי המעבר לאלקטרה פאוור – חברת החשמל אחראית על רשת החשמל ועל תיקון התקלות. במקרה תקלה עלייך לפנות ישירות למוקד חברת החשמל (103), כפי שהיה עד היום.
כן. אין צורך להיות בעל/ת הנכס לצורך מעבר לאלקטרה פאוור. למרות זאת במידה ונדרש להחליף למונה חכם, מומלץ לתאם את המעבר עם בעל/ת הנכס כיוון שמדובר בתשתית קבועה המשויכת לנכס.
מזה מספר שנים מדינת ישראל מיישמת רפורמה בשוק החשמל. במסגרת הרפורמה מקטע אספקת החשמל למשקי הבית, אשר היה מסופק בבלעדיות על ידי חברת החשמל, נפתח לתחרות. חברות בעלות רישיון לספק חשמל יכולות לנייד לקוחות מחברת החשמל, לשירות אספקת חשמל מהן. אנו החלטנו שהגיע הזמן שמשקי הבית בישראל ייהנו מהרפורמה כבר עכשיו, ומובילים את מהפכת החשמל כדי שתוכלו להצטרף אלינו עוד היום.
מרגע הניוד, אלקטרה פאוור רוכשת בסיטונאות את החשמל שלקוחותיה צרכו מגוף ממשלתי הנקרא מנהל המערכת, וגובה את המחיר עבורו מלקוחותיה בהתאם למסלול שבחרו. מנהל המערכת אחראי לנהל את מגוון יצרני החשמל במדינה כגון תחנות כוח, שדות סולאריים, ותחנות אגירה, אל מול הביקוש, בכל רגע נתון. בהמשך, בהתאם להסדרה מול חברת החשמל אלקטרה פאוור תספק ללקוחותיה גם חשמל שהיא מייצרת בעצמה, וגם כזה שהיא רוכשת מיצרנים אחרים. למען הסר ספק, בהתאם לרפורמה שאספקת החשמל לא תיפסק לנוכח הסחר בחשמל.